ASO 2. VE 3. OSB ATIKSU ARITMA TESİSİ MEKANİK VE ELEKTRİK YAPIM İŞİ İHALE İLANI - ASO 2 OSB

ASO 2. VE 3. OSB ATIKSU ARITMA TESİSİ MEKANİK VE ELEKTRİK YAPIM İŞİ İHALE İLANI

ASO 2. VE 3. OSB

ATIKSU ARITMA TESİSİ MEKANİK VE ELEKTRİK YAPIM İŞİ İHALE İLANI

 

1 – İdare ASO 2. ve 3. Organize Sanayi Bölgesi
a) Adres Eskişehir Yolu 42. Km Alcı-OSB Mah. 2010 Cd. No: 7 Temelli-Sincan/ANK.
b) Telefon ve faks numarası 0312 641 41 41/ 0312 641 40 40
c) Elektronik posta adresi [email protected]
ç) İhale dokümanının görülebileceği yer Eskişehir Yolu 42. Km Alcı-OSB Mah. 2010 Cd. No: 7 Temelli-Sincan/ANK.
2 – İhale konusu yapım işinin;
a) Niteliği, türü ve kapsamı Kurulu kapasitesi 4900 m3/gün olan Atıksu Arıtma Tesisinde 2. Etap 2. Kısımda eksik olan mekanik ve elektrik imalatlarının yapılması, ekipmanlarının temini ve montajı, tesisin işletmeye alınması ve iş sonu  projelerinin  hazırlanması  ve  SCADA

sisteminin güncellenmesi işi

b) Yapılacağı yer ASO 2. ve 3. OSB Teknik Altyapı Alanı (100500 ada 1 parsel)
c) İşe başlama tarihi Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 10 gün içinde yer teslimi ile birlikte işe başlanacaktır.
ç) İşin süresi Yer teslim tarihinden itibaren 240 takvim günü yapım işi.
d) Son teklif verme tarih ve saati 18.09.2024-14:00 (ASO 2.ve 3. Organize Sanayi

Bölgesi)

Yer Görme ve Bilgilendirme

Toplantısı – Yer, Tarih ve Saat

ASO 2 OSB Atıksu Arıtma Tesisi / 05.09.2024 /

14:00

3 – Yeterlik değerlendirmesi; Son on yıl içerisinde Evsel ve Endüstriyel (fiziksel

+kimyasal+ biyolojik) atıksu arıtma konusunda, giriş debisi en az 4900 (dörtbindokuzyüz) m3/gün olan bir adet atıksu arıtma tesisinin mekanik,

elektrik ve otomasyon işlerini yapmış olmak

4 – İhalenin;
a) Yöntemi Ön Yeterlikli, Kapalı zarf, Pazarlıklı Açık İhale
b) Yapılacağı yer ASO 2.ve 3. Organize Sanayi Bölgesi
c) Tarihi ve saati 18.09.2024- 14.00

5- Yeterlik değerlendirmesine katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik

değerlendirmesinde uygulanacak kriterler İdari Şartname ’de açıklanmıştır.

 6- İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

 7- İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, İdarenin adresinde görülebilir ve 3.000,00 Türk Lirası karşılığı aynı adresten satın alınabilir. İhale dokümanı bedeli Yapı Kredi Bankası TR46 0006 7010 0000 0042 6531 77 hesap numarasına yatırılabilir. Banka dekontunun İdareye ibraz edilmesi gerekmektedir.

7.2İhaleye başvuracak olanların ihale dokümanını satın alması

8- İstekliler tekliflerini, anahtar teslimi götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle anahtar teslimi götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.

9.Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 15 takvim günüdür.

10 – İş ortaklığı olarak teklif verilebilir ancak Konsorsiyum olarak teklif verilemez.